Kees Kraanen lijsttrekker VVD Amersfoort

Woensdagavond 11 oktober hebben de leden van VVD Amersfoort de 49 jarige Kees Kraanen gekozen tot lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Kraanen is sinds 2002 raadslid in zijn geboortestad en sinds maart 2014 vicefractievoorzitter van de VVD fractie.

Kees Kraanen: “Het is voor mij een grote eer om als lijsttrekker voor de VVD Amersfoort de verkiezingen in te gaan. De VVD is een échte lokale partij die daarnaast beschikt over een goed netwerk in Den Haag. De VVD is van en voor ondernemende mensen, voor iedereen die iets van zijn of haar leven wil maken.” Kraanen wil met de VVD bij de aankomende verkiezingen als grootste partij uit de bus komen.

De afdelingsvoorzitter, Wouter Verduyn, is blij met de benoeming van Kraanen als lijsttrekker. “Kees is voor ons de droom-kandidaat: benaderbaar en makkelijk in de omgang. Daarnaast is hij een van de meest ervaren Amersfoortse raadsleden.”, aldus Verduyn.

De Amersfoortse VVD-leden hebben ook het verkiezingsprogramma vastgesteld. Binnenkort zal de partij met de kernpunten van het programma naar buiten komen. De rest van de kandidatenlijst wordt in november vastgesteld.